"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

domenica 28 novembre 2010

Il lago, i Comitati .... e l'Arcivescovo - II

A stretto giro di ... mail, arriva la comunicazione di uno dei rappresentanti dei Comitati che hanno preso parte all'incontro con l'Arcivescovo Mazzoccato, a spiegare i contenuti e le modalità dell'iniziativa. Grazie a Remo per la sensibilità dimostrata.

Cjârs amîs Il gno non al è Remo Brunetti ‘o soi di Cjavàç e ‘o scrîf par ringraziaus di vei informât i letôrs di chest blog, da consegne al vescul di Udin Mazzocato, a la fin dal so incuintri cu la popolazion di Dalés, des relazions fatis dai geolics Cella e Tosoni e da l’ingignîr Franzil sul cont des pecjis dal progjet Edipower. I comitâts che a scombàtin pe salvece dal lâc, savût che il vescul Mazzocato al è un om unevore atent su pes cuestions ambientâls e sociâls, a àn pensât ben di informâlu su pes conseguencis che chest progjet al vares tant pes popolazions, che par chel lâc che tai timps passâts al furnive di pes lis cusinis dai patriarcjis. E cussì l’ingignîr Dino Franzil, Tiziana De Cecco e jo, ‘o vin vude la incariche di consegnai al vescul Mazzocato chescj documents. Pre Gjulio al a organizât il dut presentantnus al vescul a la fin dal so incuintri cui Dalessans. Forsit cualchidun al vares volût dai plui risalt a di chest at, ma nô ‘o vin preferît no lâ sore marcjât. Tant no mancjaràn altres ocasions par discori di chestis cuestions. Ancjemò grazie a vualtris, redatôrs di chest blog, e un salût ai letôrs. Mandi Remo Brunetti

Nessun commento:

Posta un commento

Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.