"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

venerdì 18 novembre 2011

Quel che si muove a ... Peonis. Usgnot a teatro cu la "Clape di Scluse"

La Clape  di Sclûse
e presente usgnot a Peonis

Il Viaç da le memorie

scrit e diret di Latino Fuccaro

cun Fabio Paolini

musichis di Marco Marcon (chitare)
Luca Zaro (percusions e rumôrs)

Le Clape di Sclûse, tai agns ’80 e ’90, le à portât i siei  lavôrs (“Blanc o neri?”, “Il gardelin”, “Le regjine da li’ Aganis”, “L’omp, le bestie e le virtût” e “Artic dai Prampars - un spirt tal cjiscjel di Sclûse”) ator par dut il Friûl.
Cumò, dopo un poucs di agn di inativitât, Fabio Paolini al à cjapât in man chest lavôr, cirìnt le colaborazion dal Latino e dal Marco, cul’intenzion di tornâ a meti in ativitât il grup.
Le storie al’è semplice. Si trate di un viaç vêr, fat in treno, e contât in tierce persone, ch’al scomence a Stazion di Cjarnie e, dopo vê traviersât di gnot dute l’Italie Setentrionâl, al finìs ta stazion di Cuneo.
Il protagonist di chest viaç al è un omp ben inserît ta vite moderne, un pouc stressât e no pui usât a lâ cul treno. Abituât a vivi il presìnt nol dà impurtance ai ricuarts e a li’ emozions, anzit, cuasi si vergogne di vênint. Ma lâ cul treno, in mût particolâr di gnot, al vûl dî vê tant timp par rifleti e par pensâ. Già prime di partî, intal mieç da li’ riflessions, si inserìs un piçul, lontan riguart e di chel moment, ancje sence vulê, al scomence un viaç paralêl che lu puarte a riscuviergi un mont ch’al crodeve di vê dismenteât o adiriture scancelât da le memorie. Un pouc a le volte chest viaç traviers il timp al divente pui important di chel ch’a si sta svilupant tal spazi e ai dà un sens. Ancje le realtât che ai sta ator le cambie prospetive e i pinsîrs di muart ch’a lu tormentavin prime di partî a vegnin cuietâts dai ricuarts.
_______________________________________________________

La "Clape di Scluse"
 presenta

Il Viaggio della memoria

scritto e diretto da Latino Fuccaro

con Fabio Paolini

musiche di Marco Marcon (chitarra)
Luca Zaro (percussioni e rumori)

A Peonis, Centro Servizi, VENERDI' 18 NOVEMBRE, ore 20.30

Nessun commento:

Posta un commento

Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.