"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

venerdì 7 settembre 2012

Domenica il "conciert pal Tiliment"

Il concerto in difesa del Tagliamento e contro la costruzione della Cimpello - Sequals - Gemona, rimandato per maltempo il 26 agosto, si terrà domenica prossima a Colle di Pinzano.
Pubblichiamo il comunicato, col programma della manifestazione,  diramato da Arca e radio Onde Furlane.









ARCA e Onde Furlane us invidin ae 2e edizion dal

Conciert pal Tiliment

une zornade di musiche ad ôr dal flum par celebrâ il Tiliment e difindilu dal progjet de autostrade Cimpel-Glemone, che si tignarà domenie ai 09 di Setembar des 11 di buinore fin sere in localitât Pontaibe dongje Cuel di Pinçan (PN) ae confluence tra Arzin e Tiliment.

Al conciert, rimandât dai 26 di Avost par vie dal brut timp, a cjaparan part


MiG-29 over Disneyland (grande anteprime dal ultin CD "Robis di fâ"),
Pantan, G.B.U. - The Good, the Bad  and the Ugly,
Eleonora Cedaro, RuznoTone

che a sunaran tacant des 14.

Fieste a tacâ des 11 cun passegjadis vuidadis al Tiliment intune zone une vore salvadie e sugjestive, mostre naturalistiche, musiche e buine robe di bevi e mangjâ. In plui, aes 9 di buinore, escursion cul WWF al pont panoramic de Mont di Muris, di face de aree dal conciert, cun viodudis spetacolârs dal Tiliment (apontament aes 9:00 a Sant Pieri di Ruvigne, tal splaç ae crosere tra provinciâl 5 e vie dal Puint. In alternative si pues lâ sù in machine e cjatâsi cul grup dai cjaminadôrs aes 10:15 su la strade de mont. Info e plantutis sul sît www.comitato-arca.it).

Intervents di WWFLegambiente, CAI, i comitâts Assieme per il Tagliamento, Movimento tutela Arzino, Per Altre Strade, Comitato per la vita del Friuli rurale, Coordinamento territoriale per l'ambiente, No Tav Udine.

Par informazions: www.comitato-arca.it 

Nessun commento:

Posta un commento

Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.