"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

"Alesso e dintorni", dal puint di Braulins al puint di Avons

sabato 9 novembre 2013

Prè Gjulio, festa per i suoi 40 anni ad Alesso (II)

Dalès, prè Gjulio Ziraldo di 40 agns a flanc de comunitât

La Vita Cattolica, 7 novembre 2013

A son 40 agns di cuant che pre Gjulio Ziraldo al  à tacât a fâ il predi a Dalès. A jerin ai prins di otubar dal '73, cuant che al è rivât dongje e, in 40 agns, pre Gjulio a'nd à batiâts, maridâts, compagnâts  tal ultin viaç unevore di lôr.  Al à lassât il so segn in glesie e in  tancj moments de storie dal paîs che a lu àn viodût protagonist, ancje  in cualchi câs alçant la vôs, denunziant,  protestant, partecipant a manifestazions publichis cuintri dut ce che al lave cuintri dai interès des sôs comunitâts, massime intai agns dal dopo-taramot;  unevore preseât il so dâsi da fâ in glesie, tes scuelis, intes cjasis a bati e tornâ a bati su l'impuartance de lenghe e de culture dal Friûl
La int di Dalès e à cjapât ocasion, dopo da Messe di domenie 27 di otobre,  par  dî grazie pal so inpegno intal mieç da int,  metint insiemi intun opusculut ancje cualchi pinsîr e auguri  a chest predi che al compagne  il paîs di 40 agns. Ancje il sindic di Trasaghis, Augusto Picco, si è unît ai ringraciaments, continuâts, fûr di glesie, intun rinfresc.
E jere presint int vegnude ancje di Feagne, paîs dulà che al è nassût prè Gjulio, e di chei altris paîs dulà che al à fat il predi. 

Nessun commento:

Posta un commento

Ogni opinione espressa attraverso il commento agli articoli è unicamente quella del suo autore, che conseguentemente si assume ogni responsabilità civile, penale e amministrativa derivante dalla pubblicazione sul Blog "Alesso e Dintorni" del testo inviato.
OGNI COMMENTO, ANCHE NELLA CATEGORIA ANONIMO;, DEVE ESSERE FIRMATO IN CALCE, ALTRIMENTI NON SARà PUBBLICATO.
Grazie.